ELS INFANTS, EL TEU FUTUR
CICLE FORMATIU GRAU SUPERIOR
Vols ser tècnic superior en educació infantil?
Vols ser educador en llars d’infants dinamitzant la teva propia aula? Vols ajudar a mestres de P3? T’agradaria programar activitats en temps de lleure per a infants entre 0 i 6 anys ? T’agradaria dinamitzar activitats per a nens i nenes de 0 a 6 anys a cases de colònies, ludoteques, granges escola, biblioteques…? Vols aprendre a partir d’una metodologia dinàmica i pràctica? Vols millorar el teu anglès a la vegada que aconsegueixes una titulació de TEI? Vols millorar en la teva comunicació oral, escrita i emocional? Ets empàtic? assertiu? Saps què és l’escolta activa? Saps què és la programació neurolingüística (PNL) ? En definitiva… Vols tenir les millors competències a nivell professional i humà per aconseguir la feina que desitges? Doncs a Joaquima Vedruna trobaràs el que busques…
Descripció
La competència general d’aquest títol consisteix en programar, organitzar , desenvolupar i avaluar la intervenció educativa a la infancia en el primer cicle d’educació infantil en l’àmbit formal. Un aspecte molt important també, és mostrar habilitats socials: mantenir relacions fluïdes amb els infants , les seves famílies i altres professionals del món de l’educació.
Durada
Aquest cicle formatiu es desplegarà, ordinàriament, en dos cursos acadèmics. Cadascun dels cursos acadèmics incorporarà una hora de tutoria amb el grup d’alumnes, hora que no està inclosa en el currículum del cicle formatiu.
Què t'oferim?
Seguiment individualitzat per part del tutor i els professors.
Professorat amb anys d’experiència en el món educatiu.
El recolzament de 36 escoles de la Fundació educativa Vedruna Catalunya.
Oportunitat de conèixer noves metodologies. Oportunitat de treballar amb noves tecnologies.
- Didàctica de l’educació infantil
- Autonomia personal i salut infantil
- El joc infantil i la seva metodologia
- Expressió i comunicació
- Desenvolupament cognitiu i motriu
- Desenvolupament socioafectiu
- Habilitats socials
- Intervenció amb famílies i atenció als infants en risc social
- Primers auxilis
- Català Professional
- Anglès professional
- Digitalització aplicada als sectors productius
- Sostenibilitat aplicada al sistema productiu
- Itinerari personal per a l’ocupabilitat I
- Itinerari personal per a l’ocupabilitat II
- Projecte intermodular d’Atenció a la infantesa
- Mòdul professional optatiu
Acompanyament tutorial individualitzat
L’hora d’acompanyament professional cada setmana entre el grup i la tutora , les hores de dedicació per l’acompanyament individual per part de la tutora i la possibilitat de ser atesos individualment per cada un dels professors , fa que els nostres alumnes se sentin atesos en tot moment.
La gestió dels convenis de pràctiques personalitzats, facilita als alumnes per tal que puguin desenvolupar la seva formació pràctica en funció de les seves preferències i interessos.
MONICA SERRA
Diplomada en Magisteri especialitat Ciències Socials. Llicenciada en Psicopedagogia. Postgrau d’Educació Especial. Coach executiu. Coach familiar. Màster universitari de Psicologia Infantil i Juvenil: Estratègies i Tècniques d’intervenció.. Professora col·laboradora UOC. Més de 25 anys d’experiència professional en l’ensenyament en totes les etapes educatives.. 20 anys d’experiència com a Cap del DOIP.
ISMAEL MARTÍNEZ CARO
Llicenciat en Investigació i Tècniques de Mercats. Diplomat en Ciències Empresarials. Màster en Formació de Professorat d’ESO, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes. Nivell B2 d’Anglès. Formador de Cicles Formatius en Modalitat Online. Assessor del servei FP Assessorament i Reconeixement acadèmic de l’experiència laboral. 3 anys d’experiència en el sector bancari. 9 anys d’experiència professional en l’ensenyament de Cicles Formatius.
PILAR COMA
Llicenciada en Pedagogia en l’especialitat de Pedagogia Terapèutica. Més de 25 anys d’experiència professional en l’ensenyament: En educació Infantil (P3/P4/P5), en Primària (1r/ 2n/5è/6è). Educació Especial en EI i Primària. 10 anys de monitora de lleure de diferents edats.
CARMEN GARCÍA
Tècnica superior d’educació infantil i tècnica auxiliar d’infermeria. 12 anys d’experiència professional en Escoles bressol (0-3). 1 any d’experìencia professional en l’ensenyament: Educació infantil (P3/P4/P5). 2 anys d’experiència amb discapacitats (infants i adults). 13 anys de monitora de lleure.
ANA MARTÍNEZ
Graduada en Magisteri d’Educació Infantil. Nivell B1 d’Anglès. Tècnica en Comerç. Tècnica superior en Comerç i Màrqueting. 10 anys d’experiència professional en l’ensenyament: Educació Primària (5è i 6è) i Educació Infantil (P3, P4 i P5). 5 anys de monitora de lleure amb infants de 3-6 anys.
ANA GUERRERO
Llicenciada en Psicologia. Més de 21 anys d’experiència com a psicòloga amb infants, adolescents i joves (encara a l’actualitat). 2 estius d’experiència amb nois i noies amb diversitat funcional.
CARLOS MORIANA
Postgrau Desenvolupament Psicomotor de 0 a 8 anys. Màster en Psicomotricitat. Màster expert en Coaching esportiu. Nivell First Certificate (FCE) en anglès. 10 anys d’experiència docent en educació infantil i primària. 14 anys d’experiència com a tècnic d’esports.
ADRIÀ GONZÁLEZ RAMÍREZ
Graduat en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport. Màster Universitari en Preparació Física al Futbol d’èlit. Màster en Formació del Professorat, especialitat en Educació Física. 4 anys com a Professor d’Educació Física a l’ESO. 17 anys d’experiència com a Tècnic d’Esports.
SORTIDES PROFESSIONALS
El professional corresponent a aquest cicle exerceix la seva activitat en el sector de l’educació formal i en el sector dels serveis socials d’atenció a la infància. Les ocupacions i llocs de treball són els següents:
Educador o educadora infantil en el primer cicle d’educació infantil, sota la supervisió d’un mestre o una mestra.
Tècnic especialista en educació infantil, com a educador de suport als mestres de primer curs del segon cicle d’educació infantil.
Educador o educadora en institucions i/o en programes específics de treball amb infants de 0 a 6 anys en situació de risc social.
Educador o educadora en programes o activitats d’oci i temps lliure infantil: ludoteques, cases de cultura, biblioteques, centres educatius, etc.
Animador o animadora d’activitats per a infants (0 – 6 anys) en l’àmbit del turisme.
SOL·LICITA MÉS INFORMACIÓ
